اخلاص

پیام های کوتاه

برخی از طرح های انجام شده در مدارس:

مسابقه ی کارتونی

مسابقه ی حدس تصویر

رادیو دانش آموز

حدیث روز

هر روز با یک داستان از امام علی علیه السلام

شهید شناسی

امام شناسی

شاهنامه خوانی

حافظ خوانی

من قرآنی ام



نظرات  (۳)

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۱ مرتضی هاشم آبادی
جناب استاد ضمن تشکراز زحمات جنابعالی که موجب تشویق بیشتر فرزندم  ادریس آقا در مسیر یادگیری مصحف شریف شده ایدکمال تشکر را دارم ، امیدوارم درادامه مسیر که البته نیاز بیشتری به همراهی وکسب فیض ازمحضرحضرتعالی می باشد مارا یاری بفرمایید.
پاسخ:
سلام علیکم 
جناب آقای هاشم آبادی تشکر و قدر دانی میکنم از حضور شما در پایگاه قرآنی اخلاص . بدون شک؛ اولین ها همیشه در ذهن خواهند ماند !
سلام مخصوص و ویژه ای را خدمت آقا ادریس رسانده و از طرف حقیر، دیده بوسی فرمائید. 

تبریک عرض میکنم خدمت جنابعالی و همسرتان به لحاظ داشتن خانواده ای دینی و مذهبی و فرزندی الهی ؛ که در این هیاهوی دنیوی و مادی، روش زندگی متفاوتی را برای خود انتخاب کرده اید.
شوق و اشتیاق ادریس نسبت به فراگیری و پشتکارش، نشان دهنده ی حمایت خانواده است بنده در فرصت محدودی که توفیق خدمتگزاری در دبستان سلمان را داشتم ادریس را دانش آموزی پویا و منضبط شناختم که با مدیریت و توجه جنابعالی مطمئنا فرد مثمری در جامعه خواهد شد.

پیشنهاد حقیر برای هدفمندتر کردن فعالیتهای قرآنی ادریس گوش کردن به تلاوتهای اساتید بزرگ قرآن و تقلید از آنان همچنین شرکت در محافل قرآنی سطح شهر است.

چنانچه توفیق الهی سلب نشود حقیر در اغلب روزها جهت شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء، در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام واقع در چهار راه امیر کبیر حضور خواهم داشت و خوشحال میشوم شما بزرگوار و آقا ادریس را نیز ملاقات کنم.
سلام
پاسخ:
سلام علیکم
۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۴۱ سید رامین سنگ سفیدی

برای مسابقات انجام نشده . بهتره یک مسابقه ی والیبال کلاس انجام شه

پاسخ:
ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی